I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sort of a bad day

Kategori:

Har inte haft några pengar på mobilen på två dagar ( jag vet, låter skit töntigt men jag är beroende av min mobil )

Halkade ett x antal gånger igår, det är verkligen inte bra att gå omkring i högklackat när isen börjar lägga sig här i Örebro.
Blev en god frukost på Java med fina flickorna i alla fall och engelskan gick super den med, som tur är.
Skulle egentligen ha gått till frisören och visat upp mitt hår och visa hur jag vill ha det sen nästa vecka eftersom jag ska permanenta det, finally! Men hann tyvärr inte med det eftersom mamma inte var hemma så åkte direkt till Katta för att fixa mina naglar.
Stod och väntade på tåget till Katta när dataväskan inte pallade längre och axelremmen gick av och dataväskan med datorn och allt i ramlade ner på perrongen med en duns, luckily så fungerar datorn fortfarade!

Fortfarande inga pengar på mobilen.

Trodde jag skulle hinna med kvart i tåget från Katta men precis när jag gick upp dit så åkte tåget förbi, suck! Fick sitta och vänta och frysa ihjäl eftersom nästa tåg inte gick förbi förens om 45 minuter. Kunde inte få tag i Jossan eftersom jag inte hade pengar på mobilen och inte få tag i mamma och säga att hon ska fylla på mobilen. Så tänkte att jag kunde fråga nån på tåget om jag kunde få låna deras mobil.. Varenda en som satt i den vagnen jag satt var utlänningar och ingen pratade svenska så sket i det.

Hur som helst, tog mig av tåget och började gå mot Jossan och funderade på hur hon skulle veta att jag kommer nu, hade sån tur att det gick ett par som gick framför mig och skulle in i samma port så smet in där med. Gick ALLA trappor upp till Jossan och när jag är framme utanför hennes dörr ringer hon mig och säger att hon är nere på Konsum. Gick ner igen, mina fingrar och fötter frös sönder och jag tjurade över att jag fortfarande inte hade pengar på mobilen trotts att jag sagt åt mamma minst hundra gånger..


Men idag är det bättre, pengar på mobilen, dansen sitter, affärsplanen är på G och allt annat är bara allmänt glad!

Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: