I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

LONDON BABY

Kategori:

Är äääntligen tillbaka i kära London.
Sitter i en lägenhet som är jätte fin och det finns massor med utrymme, känns som ett stort hotell rum med all lyx som kan tänkas! :)

Flyget var en timma försenat tyvärr så vi var lite sura över det och vi hade även svårt att hitta till lägenheten först så gick omkring i regnet och letade när det tillslut visade sig att lägenheten låg närmre än vi trodde! Typiskt.

Efter att ha lämnat in alla saker och satt igång värmen osv så åkte vi tillbaka in till stan för att shoppa lite. Primark var ett självklart första val och fick med mig saker för 57 pund redan idag. Skit snygg resväska har jag köpt måste jag bara säga!

Julskyltningen här är jätte vacker, kommer att lägga ut bilder nån av de närmaste dagarna. :)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen, är väldigt trött eftersom jag höll mamma sällskap imorse när vi körde till Skavsta klockan 5 på morgonen.

Puss godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: