I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fullspäckat schema

Kategori:

Hej!

Det finns så otroligt mycket jag vill skriva nu, har ju varit jätte dålig på att uppdatera nu men det har hänt grejer kan jag meddela!

London var självklart lika underbart som vanligt och jag längtar tillbaka som tusan men jag och Jossan tar förhoppningsvis en sväng dit på sportlovet.
Det blev mycket mindre gjort än vad vi trodde att vi skulle hinna med men är jätte nöjd i alla fall.

Dock kom vi 5 minuter försent till incheckningen så fick ställa oss i en annan kö, köpa nya biljetter och övernatta på Stansted. Obekväma säten, poliser beväpnade med k-pistar, säkert 300 personer som övernattade pga missade flyg eller att de skulle med ett som gick tidigt. Men vi är ju så lättroade så vi höll oss vakna ett bra tag i alla fall! :)

Väl hemma (ett dygn senare än beräknat) plockade vi upp Carro (även känd som kanelbullen) i Örebro för hon skulle spendera helgen här med mig :)

Fredagen blev inte som tänkt, utan bättre. Tack till er som sa att ni skulle komma men inte "avanmälde" er sen, nu vet jag vilka jag inte ska bjuda nästa gång! :)
Ännu större tack till er som kom och spred glädje och skratt åt mig och andra.

Mina söta kusiner tog bilen och en pojkvän med sig för att fira mig, så de blev en sväng på Liquid med trevligt folk och sen vidare till Strömpis. Frimis hade 1 timmas kö och vem orkar stå och frysa?
Men vi hade det ( eller jag i alla fall ) sjukt roligt!

Lördagen var vi egentligen bortbjudna på fest men vi var jätte otaggade så stannade hemma i soffan med pizza, film och cheeseballs, för att inte glömma en massa goda skratt och härliga barndomsminnen! Jag saknar dig Carro!


På söndagen var det dags för Carro att åka hem tyvärr så jag styrde min kos mot Jossans place där vi kollade på film, snackade en massa skit och sov :)

Så nu är det då måndag, inte långt kvar tills julafton och farmor kommer och firar med oss i år! <3

Ne.. Dags att packa, ska strax till Kvarnstugan och julstöka.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: