I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Reality is back

Kategori:

Yesbox.

Ska alldeles strax krypa ner i sängen så jag kan sova. Ska försöka komma in i min "lägga mig mellan 22 - 23"-vana som jag hade i England, har en tendens att bli mycket senare men ska skärpa mig nu när skolan är tillbaka. Eller jag är tillbaka dit kanske man ska säga.. Hur som helst.

Satt nyss och knaprade på morötter och paprika och dippa lite i gräddfil och sen en god jordgubbssmoothie till det, mums säger jag bara! Under tiden så kollade jag på The Take. Tror jag har skrivit i tidigare inlägg att jag läste boken under tiden jag var i England och har verkligen fastnat för Martina Cole, författarinnan. En av hennes romaner, The Take, har såklart gjorts till film uppdelad i 4 delar. Verkligen sevärd men rekomenderar endå boken starkt för måste säga att den var aningen bättre än filmen. Älskar verkligen den brittiska accenten och alla slangord de anväder. För er som aldrig varit bosatt i England, kolla med svensktext för chansen är stor att ni missar en hel del.

Well, sort of tired. Ska bara kolla upp buss-/tågtiderna tills imorgon och en extra check på schemat.
Sov så gott folket!

Peace out!
Love Love!

Kommentarer

  • Alexandra - VADFANSKAJAGHETA säger:

    skulle verkligen behöva komma in i någon bra vana att lägga mej tidigt igen:P men det e ju typ omöjligt:O

    2009-08-25 | 14:07:40
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: