I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Påväg att bli sjuk?

Kategori:

Svettas och fryser om vart annat. Hostar som en tok och har ont i halsen. Känner verkligen inte för att bli sjuk nu så ska kurera mig och lägga mig tidigt så jag orkar till skolan imorgon. Tänkar minsann inte få frånvaro första veckorna!

Hade matte i två timmar (för en gångsskull förstod jag vad vi gjorde) och sen idrott men skippade det eftersom min hals vill döda mig. Sen slutade vi och jag och Therese gick till Java och åt lunch, my god I love their baguettes!
Drog runt lite på stan sen, träffa Josefin, gick till ungdomsmottagningen, köpte blomma, Therese vaccinerade sig, fikade och sen åkte jag hem.
Så nu sitter jag här i handduken, kom precis ut ur duschen för jag trodde jag skulle svettas ihjäl så tänkte "Ahh en kall dusch skulle vara skönt!". Men så fort jag ställde mig i duschen började jag såklart frysa så blev en varm i alla fall. Känner mig inte det minsta pigg för tillfället och ingen är hemma att underhålla mig heller.
Jo, Frillan som är skendräktig och tror hon ska ha valpar som gnäller och "bäddar" hela tiden.

Blä , ska hitta på nåt nu. Tror att jag kryper ner i sängen och kollar på film, är så opepp på allting just nu! Vill bara bli frisk.

Puss puss

Kommentarer

  • fanny säger:

    tack så mycket=)



    jo för jag ärlaktosintolerant, ja kan iofs äta soha glass=)

    2009-08-31 | 19:24:31
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: