I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nytt försök!

Kategori:

Att jag aldrig ska komma igång med detta! Men nu gör jag ett nytt försök och hoppas jag får in en rutin i de här med bloggandet igen :)

Mycket har hänt den senaste tiden. Har fått jobba lite på Aspa Herrgård (HALLELUJA, PENGAR!), flyttat tillbaka till Kumla och färgat håret så man blir lite fräsh nu till hösten.
Har hunnit boka biljetter till årets kryssning, gjort gatorna osäkra med Josefin och sagt hejdå till vänner som flyttar ifrån Örebro till Sthlm, Mariannelund osv.

På torsdag så är det skola igen. Men (!), det blir alldeles nytt för mig igen eftersom det är en ny skola, en ny klass och känner en människa där! Men sånt löser sig alltid, har aldrig haft problem med att träffa folk.

Funderar starkt på att gå och lägga mig så jag kommer upp imorgonbitti. Filippa ska dessutom sova nu med (vi delar rum) och vill inte störa henne. Så ja, nu blir det så!
Godnatt rumpnissar <3

Kommentarer

  • Magnus Swärd säger:

    Ja men jag kommer ju tillbaka då och då. sen får du komma till Stockholm så mycket du vill :D <3

    2009-08-19 | 00:02:59
    Bloggadress: http://magnussword.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: