I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mm.. myggbett!

Kategori:

Jajjemän! Har ett par stycken på benen som jag nästan kliat sönder. Satte voltaren (sån där muskelsalva) på mina förra myggbett när jag stod ute vid solnedgången och snackade med Alex. Skulle satt på mig långbyxor då!

Anyway. Ska alldeles strax lägga mig, syrran ligger och läser just nu och jag kan inte sova när hon har sin lampa tänd så får vänta en stund till, jag överlever. Ska kolla upp vilken buss/tåg jag ska med imorgon med. Börjar 10 över 10 eftersom jag inte har språk på morgonen. KLAGAR INTE DET MINSTA! :D

Well, back to bed.

Peace out and Love!

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Hallå! Eftersom att jag extra jobbar på apoteket, så måste jag ju nästan säga detta!

    Om du har myggbett som kliar eller någonting annat som kliar så AFER BITE! Så jävla bra! :D

    Köpte de när jag jobbade på apoteket och det är verkligen underbart! Och jag är en storkliare i vanliga fall :D

    2009-08-26 | 15:58:38
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här: