I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hel slut

Kategori:

Just nu spelas Mofeta & Jerre - Shit vilket flyt men jag känner mig inte så just nu.
Är dödstrött och väntar på att klockan ska bli mycket så jag kan få sova nån gång!

Idag har jag varit jävligt lat. Fick inte sova så länge visserligen men följde med Mange till Slottet och kollade på konstutställningen där och var social till honom och Lilian. Söta människor! Gick till Java sen och åt en god macka och prata lite med personalen där. David tycker det är skitcoolt att jag ska gå på Thoréns Buisness School. Det tycker jag med, hihi.

Ja herregud. Såg att mamma hade köpt hem godis. Funderar starkt på att lägga mig uppe vid sjön i bikini och sola min redan bruna kropp och tjocka godis.
Ja så blir det !

Förresten, mina hörlurar till Ipoden har slutat fungera. INTE OKEJ!

Love Love / Denise

Kommentarer

  • Bloggsatt säger:

    Hej! :)



    Du har nu blivit bloggsatt!



    / Bloggsatt.se - Betygsätter Bloggar

    2009-08-02 | 10:04:04
    Bloggadress: http://www.bloggsatt.se
  • Angelica säger:

    Nä, det är aldrig okej när iPod höglurarna slutar funka.

    2009-08-02 | 20:37:48
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/
  • Fanny säger:

    kom men blogga tar tid o de är ju inte de första man prioriterar ju...ja bloggar kanske var 3:e dag nu...hinner helt enkelt inte

    2009-08-03 | 20:13:26
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: