I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hamster i garderoben

Kategori:

Hallu!

Ja, jag lyckades med ett uppehåll på 4 dagar minsann i alla fall trotts att jag lovade och hålla er uppdaterade!
Kan ju ta lite om första skoldagarna för er som är lite sugna på att höra om det.

På onsdagen efter att jag skrivit föregående inlägg, så drog jag in till Örebro till Jossan för vi skulle leka lite. Det slutade såklart med att vi hamnade på Liquid och sen på Strömpis och träffade sjukt mycket härligt folk, speciellt han som tänkte precis som mig! Snacka om att vi hade mycket gemensamt! Hamnade hemma hos Jossan vid 2 snåret och somnade gott i hennes säng och dagen efter var det första skoldagen sen oktober för mig.
Helt okej första dag. Trotts att jag inte känner en jävel där så klarade jag mig rätt bra. Fick ett litet uppdrag, sen var det mat och sen slutade vi.
Dag två var lika bra den. Klasskamp och vi sprang omkring på stan och gjorde reklam för skolan, demostrationståg, fotade fiskar och andra mystiska uppdrag som vi fick som uppgift. BPA vann dock men lovar att vi inte var långt efter, ringde ju faktiskt till Mix Megapol!

På kvällen så var det kräftskiva hemma hos Jossan så det var vi, Philip + hans nya tjej Alva, Moa och Shentil. Hade det jätte trevligt, goa svenska kräftor och gott vin. Sen kom Chris och vi gick upp till Jossans rum och kolla lite på Kopps för att sen dra till Liquid och sätta oss och snacka och dricka lite. Christer kom och gjorde oss sällskap dessutom.
Kom hem vid 12-tiden ungefär eftersom jag skulle jobba på lördagen.

Så ja, igår, lördags, så var det bröllops servering för hela slanten. Jätte trevligt bröllop med trevliga och fulla gäster så allt flöt på hela tiden. Vi var rätt många i serveringen så allt kom ut snabbt och bort lika fort! Eftersom jag jobbade frukost idag, söndag, med så fick jag i alla fall gå och lägga mig vid 23-tiden.

Söndagen så var det full fart upp vid kvart över sju, försov mig en halvtimma men tänkte att jag hinner i alla fall. Fick dock lite panik då jag insåg att ingen hade lagt ut nyckeln till mig igår så jag hade lite problem att ta mig in i herrgården och förbereda frukosten för gästerna. Kenneth och Antonia skulle inte komma förens 9 och det var ju då frukosten skulle vara klar! Ringde 500 gånger till Kenneth som såklart inte svarade eftersom han hade ljudlöst på sin mobil, som han förövrigt aldrig har. Det var bara för vi hjälpte honom att sätta den på ljudlöst igår eftersom det ringde hela tiden under bröllopet. Så jag gick runt och ryckte i alla dörrar och fönster jag fick tag i och tillslut så puttade jag upp terassdörren in till franska matsalen. Tur att den glappade lite så jag kom in, annars vet jag inte vad jag hade gjort!

Ja, fullt upp hela dagen men jag klagar inte för det innebär pengar vilket innebär en glad Denise! :D

Ja förresten, överskriften har en betydelse,.
Hängde upp mina kläder tidigare ikväll och såg något springa över golvet. Blev skit skraj för jag trodde ju det var en råtta men såg sen att det var Melinas hamster som hade rymt och sprungit in i garderoben. Tur att jag såg den annars vet man aldrig var den kan ha tagit vägen :p

Jaja, nu ska jag försöka få lillebror att sänka volymen annars slänger jag ut hans tjejer!
Love love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: