I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Snillet Denise!

Kategori: The Au-pair part of my life

Ibland kan jag vara riktigt smart alltså!

Wendy har köpt en ny dator så jag och Daniel fick uppgiften att sätta ihop den, inga problem alls tänkte jag som gjort det ett x antal ggr förut. Men den ville inte starta, power-knappen lös inte och jag chansa på att de va något inuti datan som blivit urkopplat. Wendy ringde upp support-hjälp och jag fick prata med dom. Ja, nu har man övat på engelska skillsen när de gäller snacka data, haha.
Men som jag misstänkte, vi tog isär datorn och kopplade i det som ramlat ut och poff fungerade den! Sen fick jag sitta ett par timmar me överföring av filer osv från gamla datan till den nya, rensa ur den gamla osv. För här e de helt otekniska men om man har 7 datorer (som vi har hemma) så får man faktiskt lära sig lite granna. Speciellt när de håller på och krånglar hela tiden så man får springa till Data-Stefan stup i kvarten.

Men jag tjänade en 150 kr på det i alla fall. :) Tack så mycket och varsegod.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: