I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Resumé av dagen

Kategori: The Au-pair part of my life

Kan kort och enkelt säga att jag varit babyvakt på förmiddagen, hjälpt Wendy med middagen, ätit och varit social och glad mot alla, Sampson kissade på Zoeys jeans, Patrick satte upp vårat nya skrivbord, jag har vikt ca 15 loppor till Shannon och nu sitter jag och väntar på att Lost ska börja sen ska jag sova!

Aidans skola börjar imorgon igen och Shannon börjar på tisdag så nu är det back to normal again!

Puss puss allihopa

Kommentarer

  • Zandra säger:

    gjort om i bloggen ser jag ;P

    nice! :D



    sv: jo, min dag har varit bra! din också? :)

    2009-04-19 | 23:41:52
    Bloggadress: http://decevven.blogg.se/
  • Thomai säger:

    Det är jättekul att följa din blogg och alla fina bilder

    2009-04-20 | 07:51:48
  • Daniela säger:

    men det var ju synd förstås att USA hade 18 års gräns, annars skulle jag ha hoppat av skolan nu på studs, haha ;D

    2009-04-20 | 09:32:06
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: