I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Planering suger

Kategori: The Au-pair part of my life

Det var egentligen planerat att jag skulle in till Bracknell och möta Sabrina och Marie men eftersom inte Sabrina svarar på mobilen så kan jag ju inte bara åka in och hoppas på att få tag på henne.

Nathan kom iaf precis hem, nyklippt, han har ju raka av sig allt hår! Men han passade i det med. Hur som helst tog jag precis en öl med honom (Stella Artois) rätt okej och nu är de bestämt att jag ska ut me honom och hans vänner ikväll. Mohaha! Får väl se om jag slipper spendera pengar ikväll och ragga lite drinkar istället.

Satt ute i solen ett tag, det är så härligt väder, bara älskar det! Så passade på att sola benen lite. Måste för övrigt leta upp ett nytt solarium för var och solade på The Tanning Saloon igen igår och fick betala £9 för 10 minuter. Sjukt. Men nu har jag lärt mig att inte sola i spetstrosor för man fick värsta spetsmönstret på sig. Såg rätt kul ut.

Men ska borsta håret, ser ut som en höstack.
Ha de så bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: