I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Party för Daniel

Kategori: The Au-pair part of my life

Ska dra igenom lite snabbt om vad som hände igår innan jag drar ner och gosar me Cody igen.

Vi började iaf förkröka lite hemma hära, de va jag, Billy, Daniel och Zoey. Sen gick vi till puben i Great Hollands och kollade på fotboll, eller killarna gjorde det, jag och Zoey satt utanför för de stank där inne..
Sen åkte vi hem igen och då börja det droppa in massa folk, kommer inte ihåg hälften av alla namn men trevliga var de i alla fall!
Det blev tittande på Britains got talent, massa skitsnack, spilda ölflaskor, en klantig Daniel som skulle hoppa över sofforna och ramla och slog sig, basketspelade och musiklyssnande.
Runt 10-tiden drog vi tillbaka till puben igen och på vägen dit träffa vi på Nathan och hans kompisar på en Kina resturant. Hälsa på dom och då säger Nathan till en kvinna som jobba där inne och pekar på mig: Det där våran au-pair, Denise. Och hon kommer fram och puss på kinden och kramkram och säga att jag var jätte vacker och hon hört sååååååååååååå mycket om mig.. Haha ska allt fråga Nathan vad han sagt om mig! :p
Men det blev massa biljard spelade och annat kul där, kom dessutom mer människor. De e typ som Askersund dära, alla känner alla!
Men vi gick hem runt 1 tiden tror jag för alla var dödströtta, Zoey hade börjat dricka 11 på dagen så hon var ju skapligt.. ja full.. Fick sällskap av Alex, Emma och Amy tillbaka så jag slapp gå ensam, tack tack :)

Idag så är det släkt middag i alla fall. Ska fira Daniel lite med hans flickväns familj och hans familj. Får se vad dagen bjuder på!

Puss puss

Kommentarer

  • thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel säger:

    Svar: Jamen precis, så i sommar kanske jag ska testa att låta henne gå barfota (:

    2009-04-19 | 12:38:16
    Bloggadress: http://thesshanning.blogg.se/
  • Ella säger:

    sv: Jaa, eller hur! :) haha

    Fast jag är ju helt återställd, men du har fortfarande rätt ont va?

    2009-04-19 | 14:02:24
    Bloggadress: http://ellaschwarz.blogg.se/
  • Sofie säger:

    det låter riktigt härligt! :)

    2009-04-19 | 15:00:10
    Bloggadress: http://sofieomnell.blogg.se/
  • Daniela säger:

    haha, sant sant :D

    hur hade du råd med allt? :o och vilken organisation organiserade (haha) det? :D

    2009-04-19 | 15:55:43
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • Ells säger:

    haha, klart! :) hur gjorde du för att bli au pair? :D

    2009-04-19 | 15:56:23
    Bloggadress: http://eljolilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: