I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Pannkakorrrrrrrrrrrr.. nej. R!

Kategori: The Au-pair part of my life

Hha ja gårdagen blev succé.

Emelie kom förbi runt halv 9 tiden och vi fixa till oss, förkröka och snacka massa skit i över en timma innan vi ringde taxin till Workingham. Väl där gick vi in på första bästa pub, snodde till oss ett bord och drack och snackade. Det är väl ungefär samma priser i England som det är i Sverige, men det beror nog på var man är och vad man handlar. En Smirnoff Ice kostade £3.75, som är ungefär 45 kr kanske. Hur som helst var det sjukt mycket folk där inne och fick slå mig fram för att ta mig till baren. Tror de va nån viktig cricket match (vet inte ens om de va cricket men jag och Emelie chansade på det) för Tv:n stod på och skrek och hejades för fullt. Sen blev vi jätte danssugna och skulle in på The Buzz. Väl framme så vi att de kollade leg så jag fick låna Emelies ID medans hon gick in på sitt körkort. Så jag väntade ca 2 minuter innan jag ställde mig i kön men jag behövde inte visa nåt ID iaf, de släppte in mig bara. Nice nice! Två dansgolv var det iaf. Techno/House på ena och R&B och Hiphop på de andra. Det höll öppet till 2 så sista kvarten spelade de massa gamla godingar som YMCA, Guns and Roses, Grease osv!

När vi väl tagit oss ut därifrån och funderade på att ta en taxi hem så stanna ett par tyska killar oss som vi snacka ett tag med och bestämde oss för att gå och handla pommes. Och vi gick och gick och gick. Äntligen framme, beställde pommes och uhh... de smaka inte nice! Men tog taxin därifrån sen och vi var väl hemma runt halv 4. Då åkte Wendy till Patrick. Haha

Och juste, man fick en klubba när man gick ut från The Buzz, haha :)

Men sjukt kul hade vi det iaf! :) Vi blev tipsade om Reading av taxichaffören (som för övrigt var jävlig cool) så blir väl att gå ut där nån helg med.

Nu ska jag duscha och sen in till Bracknell och vara med Marie och Sabrina.

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: