I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mardrömmar

Kategori: The Au-pair part of my life

Medans jag stog och borstade mina tänder för ca. en halv timma sen så hörde jag hur Aidan började gnälla lite. "Är de fortfarande vakna?" tänkte jag och kikade in i deras rum. Eftersom de fortfarande har lov så får de sova tillsammans.
Hur som helst, när jag väl kollade in låg de så stilla och fint och sov så jag återgick till tandborstningen då Aidan börjar gnälla igen och jag kikar ännu en gång in i sovrummet. Då ligger Aidan och vänder och vrider på sig och låter som om han ska börja gråta vilken sekund som helst, Shannon rör inte en min eller muskel, sover som en stock gör hon.
Låter som om lilleman hade en mardröm eller liknande. Något sånt måste det varit i alla fall för han kan inte skylla på Shannon den här gången för hon är inte vaken! ;)

Men jag ska fixa och trixa lite i photoshop och sen sussa sött utan mardrömmar.
Ni får sova så gott allesammans!
Puss och godnatt!

Kommentarer

  • Carro säger:

    SV; Jo ja förstår de.

    Jag rider ju inte alls så mycket längre utan har börjat tröttna lite på det, jag går ju trav inriktning nu så jag kör hellre än rider. Men när man inte ridit på länge så känner man liksom lite sug efter de ^^



    Ja de förstår jag att det är, skulle också vilja ta en paus från allt här och göra något helt annat.

    Men jag ska iaf gå ut skolan först och sen funderar ja också på att dra utomlands och jobba ett tag.

    Jo, jag kan längta tillbaka till att plugga när jag bara har lov eller är på praktik eller något, förstår inte hur du har klarat dig utan skolan såå länge (Jo ja vet, pluggis kallas det ;P)

    2009-04-17 | 01:27:19
    Bloggadress: http://caaoo.blogg.se/
  • Sofie säger:

    aha okej :)

    allt bra idag?

    2009-04-17 | 08:19:10
    Bloggadress: http://sofieomnell.blogg.se/
  • Fanny säger:

    nej precis. håller med dig i det du skrev nedan! :D

    2009-04-17 | 10:35:35
    Bloggadress: http://fannybillefalt.blogg.se/
  • Daniela säger:

    jaa gud vad det skulle vara skönt.. precis rätt tillfälle skulle vara NU :)

    2009-04-17 | 10:58:33
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • Mindy säger:

    God middag..Önskar dig en skön fredag & en bra helg..kram

    2009-04-17 | 11:53:58
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: