I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

London - resumé

Kategori:

Nuså, lite snabbt vad som hände under min påskhelg :)

Fredag:
Tog mig in till London Waterloo och var framme runt 2 tiden. Skulle sen gå därifrån till Hyde Park där vårat vandrarhem låg. Visst jag kunde ha tagit buss/tåg men jag e ju så snål och dessutom var jag inte helt hundra på att jag skulle hamna rätt så släpade på min lilla rosa väska genom hela London där det var rusning, påskhelg och allt. Till råga på det så regnade det och när jag ÄNTLIGEN var framme så fick Jennica och Erika komma och möta upp mig för jag visste inte var vi bodde. Checkat in och allt skulle jag släpa upp allting för 5 trappor (det var inte nådiga trappsteg!) eftersom vi bodde högst upp. Trevliga roommates hade vi iaf! Hur som helst, fixade vi till oss lite, drog en sväng runt där vi bodde och käkade. Sen fixade vi till oss, satte oss på en pub, drack ett par bacardi breezer och träffa ett par schyssta snubbar som senare på The Beachcomber bjöd på drinkar. Runt 2 tiden drog vi med ett par schweitzare in till London där vi skulle försöka ta oss in på nån nattklubb, The Oxygen var bara att glömma men tog oss in på ett ställe som heter Ricocco? eller nåt i den stilen, ja kul hade vi det iaf ! :D

Lördag:
Sega som tusan och vaknade runt 11 tiden och drog en lunch på en italiensk resturant, oh så gott det var! Sen tänkte vi ta en sväng i London city, sagt och gjort, knallare runt hela London, tog en fika på Starbucks, shoppade inne på Primark (jag fick med mig en väska och ett par nya leggins) och kom inte hem förens runt 6tiden tror jag. Orkade inte fixa till oss alls, Jennica och Erika packade sina grejer så de var klara tills nästa morgon och sen drog vi en donken igen. Satte oss sen på samma pub som dagen innan, träffa lite mysko foik men de flesta är rätt trevliga faktiskt. När den puben stängde hittade vi en annan, var där till kl. 1 ungefär och sen var Jennica och Erika tvugna att dra till bussen som gick till deras flyg. De skulle nämnligen flyga 6.05 söndag morgon haha. Stackare! Men jag kom i säng runt 3 tiden, vaknade sen kl. 8, åt frukost, packade, duscha och tog mig till London Waterloo och hem igen.

Sen det där var då inte på långa väger allt som hände men kan ju säga att vi hade det otroligt kul iaf! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: