I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Joggingtur

Kategori: The Au-pair part of my life

Aidan har varit Mr. Grumpy hela dagen och betett sig som en bebis, grr.. kan bli så sur på honom ibland!
Nu ska jag ut en halvtimma och springa iaf innan middagen, kom faktiskt inte ut igår eftersom jag knappt hade någon tid för mig själv. Men de sägs ju att man ska ta det lugnt i början :)

Har dessutom hittat en träningsskiva här hemma, Hip hop Body heter den, dans och annan träning i en timma. Ska nog sätta igång med det sen när ungarna är tillbaka i skolan igen!

Men nu ska jag byta om och dra mig ut i det blöta, ösregnade tidigare idag. Usch och fy!

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: