I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Idag är idag

Kategori: The Au-pair part of my life

Det blev en tur på 15 minuter med hundarna bara för sen började det regna igen. Måste även tillägga att Sampson måste ha ätit något olämligt för de va minsann inte kul att plocka upp efter honom... Yuck!
Har precis ätit middag och har nu lite vila innan jag ska fixa håret på Wendy och hon drar och jobbar så ska alltså sitta barnvakt ikväll igen. Fast det gör inget, inte så svårt! :)

Idag måste Aidan vaknat på absolut fel sida, han har grinat och tjurat och slagits och sagt elaka saker till mig och Shannon hela dagen. Ett tag fick vi inte ens prata för då flippade han ut totalt och skulle slå till Shannon och jag håller upp min arm för att skydda henne varpå han slår till min armbandsklocka och då börjar han grina. I 3 minuter iaf, sen vare bra igen. Ja ack, vad ska det bli av dessa ungar? :p

Saken är den att jag har märkt att efter varje gång det har varit hos sin käre far så blir de alltid aningen fulare i munnen och "tuffare" än annars. Undra jag..

Nu ska jag bara slappna av lite, läsa lite ur min bok "The Take" , även den av Martina Cole, hittills verkar den reko iaf! :)
Ha en bra kväll allihopa! Puss

Kommentarer

  • Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker? säger:

    sv; tack så mkt :D

    2009-04-16 | 18:59:27
    Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
  • Fanny säger:

    ja man ska ju ha sina favoriter liksom. hur kul är det när det kommer upp massa inlägg från bloggar som man totalt skiter i? då får man ju bara sitta och klicka förbi dom. helt onödigt. jag har ganska många som jag vakar över, men det är bara bloggar jag tkr om! :)

    2009-04-16 | 19:16:29
    Bloggadress: http://fannybillefalt.blogg.se/
  • Sofie säger:

    hur länge ska du vara i england? :)

    2009-04-16 | 19:21:30
    Bloggadress: http://sofieomnell.blogg.se/
  • Ella säger:

    sv: Jaa, jag hade jättebra kondition när jag simmade sex timmar i veckan fast sen så skadade jag mig och fick sluta :/ hade varit kul att ha den konditionen men jag har medelmåttig nu och det räcker sålänge :)

    2009-04-16 | 20:43:47
    Bloggadress: http://ellaschwarz.blogg.se/
  • Carro säger:

    Sv: Ja precis ^^

    Jodå, det är bra.

    Hästen är väl lite si sådär med, hinner ju inte rida så mycket eftersom jag bor på skolan i veckorna, men nu på lovet har jag börjat träna rätt så mycket och faktist så har hon blivit duktigare, går rätt fint i form nu faktist ^^

    Och skolan ja, man är väl rätt så skoltrött nu men snart är det ju sommarlov ! :D

    Jag förstår inte hur du står ut att vara där borta, har du inte hemlängtan?

    jag kan knappt vara borta en dag utan att få hemlängtan xD

    2009-04-16 | 21:56:50
    Bloggadress: http://caaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: