I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Catch me if you can

Kategori:

En av de absolut mest sevärda filmerna (enligt mig) är Catch me if you can. En Steven Speilberg film med DiCaprio och Hanks som huvudrollsinnehavare, kan det bli mycket bättre?

Det är en verklighetsbaserad film om Frank Abagnale Jr. som innan 19 års ålder lurat till sig miljontalspengar genom att lyckas få alla att tro att han är en doktor, pilot och advokat och skrivit ut checkar till sig själv.

Jag som älskar verklighetsbaserade filmer fastnade direkt för den här första gången jag såg den, på flyger till Grekland, sommaren 02, då den även kom ut.

Ja hur som helst, se den!
Nu ska jag kolla på Andra Avenyn sen ska jag nog sova! :)

Kommentarer

  • Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker? säger:

    sv; ne inte vad jag vet :P

    vad härligt det låter du :D

    2009-04-16 | 00:15:42
    Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
  • nathalie säger:

    Sv : Haha! :D<3

    2009-04-16 | 06:50:26
    Bloggadress: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
  • Barre säger:

    Steven Spielberg och Tom Hanks brukar ofta jobba ihop med film- och serieproduktioner. ^^



    Hahah lycka till att få något gjort då om man har den där inställningen. XD Alltså hon.

    2009-04-16 | 10:36:28
    Bloggadress: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här: