I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090429

Kategori: The Au-pair part of my life

Hejsan.
Är lite stressad och irriterad just nu för känns som om jag ska hinna med så sjukt mycket på samma gång!
Ipoden måste fixas, packningen måste fixas till ordentligt, måste få ner allting, ditt och datt och åhh.. får ju panik på det här!

Har varit rätt bra annars idag, tog Shannon till skolan, Aidan fick stanna hemma eftersom han e sjuk (tror att jag har åkt på nån förkylning med för det gör jätte ont i näsan och halsen, men får hoppas på det bästa!), sen skrubba jag väggar och dammsög. Strök lite tvätt med men annars har det varit lugnt.
Hoppade in i duschen för en timma sen och precis när jag fått av mig alla kläder och ställde mig i duschen så knackade Nathan på dörren för han har ingen nyckel till huset just nu. Så fick springa ner i handduken och han ursäktade sig och sa att nästa gång skulle jag säga åt honom att han fick vänta. Haha, ska jag allt göra med!

Men ska sätta igång med packningen nu igen så det blir någon ordning på det dära!
Sen är det Waterloo Road :)

Ha de så bra, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: