I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090422

Kategori: The Au-pair part of my life

Godmorgon bloggen!

Inatt så åkte min klass, eller den jag gick i innan jag hoppa av gymnasiet, till Rom. Ni får ha det så roligt där tjejer och killar! :D

En annan ska njuta av sommarvärmen här istället. Ska alldeles strax ta ut vovvarna på en promenad och sen göra lite hushållsarbete och hämta Aidan. Sen blir det säkerligen tre timmar i parken igen, om solen håller i sig vill säga! Middag, bad och barnvakt blire även idag så det blir nog en lite siesta i parken skulle jag tro annars somnar jag väl innan barnen! Haha

Men nu ska jag ner till hundarna, de börjar bli otåliga!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: