I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090416

Kategori: The Au-pair part of my life

Till och börja med:
Grattis kusin Jennifer Odén som fyller 18 år idag! :D

Annars så, god förmiddag allesammans!
Wendy ligger och sover, barnen leker ute i trädgården och jag har precis skurat köket, som nu förtiden har blivit en grej jag får göra varje morgon ungefär.
Dagen har inga speciella planer, får ta det som de kommer helt enkelt!
Morgonen började i alla fall med att det var en jätte geting (jag avskyr getingar) på ca 3-4 cm som surrade i barnens rum.. Har de redan vaknat upp? Usch på dom i alla fall! Värsta bål-getingen!

Vad ska ni hitta på idag då?:)
Puss

Kommentarer

  • Jona säger:

    Denise = 2000 talets slav

    2009-04-16 | 12:38:01
  • MALIN säger:

    Svar: Haha, ja annars hade du inte köpt de ;)



    Usch, hatar getingar!! :O

    2009-04-16 | 13:38:36
    Bloggadress: http://malinworlin.blogg.se/
  • Caaoo säger:

    Ja precis, en helg är alltid något !

    ^^

    2009-04-16 | 15:07:01
    Bloggadress: http://caaoo.blogg.se/
  • Madde säger:

    efter jobb nu så blir det lugnt kanske en promenad senare med lilla syster..aaa jag kan tänka mig att det blir så efter lite mycket av ett språk så att säga hihi.. men vilken lärdom..städar du åså med? ingår det i jobbet?

    2009-04-16 | 17:44:31
    Bloggadress: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: