I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090410 - London week-end

Kategori:

Äntligen är det fredag! Eller hur var det nu igen? ;)

Kom precis ur duschen, har målat tånaglarna, nu ropade Aidan och ville att jag skulle bära ner honom från Shannons säng, och jag som inte har klätt på mig helt än! Måste nog packa om med för kan knappt stänga väskan, typsikt mig, allt annat är fixat. Är lite hungrig så ska väl käka frukost så fort jag fått på mig någonting vettigt!

Meen, nu har mina tånaglar torkat och jag är redo för en hel-skön week-end i London med världens bästa Jennica och Erika ! :D

Ciao

Kommentarer

  • sandra säger:

    hoppas ni får det trevligt! :) london är underbart!

    2009-04-10 | 13:16:55
    Bloggadress: http://yousoundsotwee.blogg.se/
  • M I M I säger:

    är du au-pair? gud så kul!

    jag vill med, men vågar inte :P

    2009-04-10 | 18:36:14
    Bloggadress: http://mmmimi.blogg.de

Kommentera inlägget här: