I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Wanted

Kategori:


Grym film ,värd att se. Bästa filmen jag har sett på länge i alla fall. Har tröttnat otroligt på de senaste filmerna som kommit ut. Jag vill gå på bio och se nån riktigt bra film. Inte nån B-film som man redan har listat ut slutet på efter halva filmen vilket jag är väldigt bra på och brukar oftast förstöra hela stämningen pga det. Meen nu vill mamma att jag ska fixa iordning alla mina kläder. Jag har tre garderober och en byrå med 6 lådor fulla med kläder. Utöver det är det 5 stora IKEA kassar med kläder i. Var ska de få plats? Och jag väägrar att slänga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: