I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Typ sjuk ?

Kategori:

Hmm.. Blev hemma idag från skolan i alla fall och det var faktiskt inte planerat! Sov knappt en blund i natt heller, huvudet håller på att pressas samman känns det som och det är likadant just nu med. Då har jag ändå tagit värktabletter, druckit vatten och nu allt man ska göra. Jag har liksom inte tid att vara borta från skolan eftersom man kommer efter så mycket. Ingen är hemma just nu heller, förutom jag och min ormis då da. Ska sätta mig och försöka skriva klart svenska recensionen och sen fixa lite till med kartorna. Om jag orkar.. jädrans huvudvärk alltså..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: