I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

The weekend

Kategori:

Ja med två små uppdateringar under helgen kan man ju lista ut att jag hade det rätt kul faktiskt. Fest i Spånga hos Lukas spårade ur och vi var sist kvar dära och däcka men kom hem kl 8 på morgonen. Jag sov bara två timmar för att sen åka och träffa Victor. Det var mys och sötaste småsyskonen han har! :D Hann bara vara med honom i två timmar typ eftersom att jag var tvungen att hinna till bussen hem sen. Och det var på minuten att jag hann med den fucking bussen!

På lördagen när jag kom till Sthlm var jag med och kollade på en match Jennica hade i Huddinge. Saknar basketen som fan! Ska kanske börja spela igen inne i Örebro men vi får se hur det blir med den saken. Hur som helst är deras nya tränare helt störd och 93na är super dåliga! Byt lag Jenka! Och ni andra 91or med!

Nu sitter jag i skolan, snart skolkort och I hate it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: