I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skrattvärk?

Kategori:

Det var superkul igår (även om ingenting slår pappas 50 års skiva) och jag skrattade så jag grät! Var dock super trött redan vid 1 tiden eftersom jag var uppe tidigt och jobbade. Men vi åt, lekte lekar, skratta, dansa, spela guitarhero, sjöng kareoke, skojade, drack, sjöng våra vackra sånger till Rolf och Björn, kollade på film när Rolf var liten osv! Kände hur käken värkte när man skrattat så mycket! Så tack för en trevlig kväll och grattis igen!

Vi kom väl hem vid tre tiden och jag slockna direkt! Sova på min underbara soffa eftersom jag inte har ett rum där! ;) Vaknade runt halv 8 av kissen men somnade snabbt om igen och gick inte upp förens halv tolv. Eller gick upp och upp, låg kvar i sängen och kollade klart på Smala Sussie, Jiddra inte med Zohan och såg sen The Happening. Samla Sussie var nog bästa av dom tre skulle jag tro.

Men nu sitter jag hemma i Kumla igen i min säng. Väntar på att mamma ska komma hem så ska vi börja plocka ur allting från mitt och Filippas rum så gubben kan komma och tapetsera här imorgon! Great! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: