I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Silviakaka på G!

Kategori:

Kom precis hem från skolan. Kan inte rå för att jag alltid håller på att somna på Företags ekonomin! Det är ju så tråkigt och Bengt (Myran) dumförklarar oss så fort vi ställer en fråga men det e ju han som e dålig på att lära ut! Grrr... En riktigt gubbjävel är vad han är! Så jag blev skitsur och höll på att skälla ut hobom och dra sen men hindrade mig. Meeeeeennn.. nog om det. Nu ska jag alldeles strax fixa naglar, baka silviakaka(mums!), städa undan alla kläder som ligger över hela mig säng och mitt golv, plugga franska, skriva ren engelskan och säkert massa mer. Hmm... Och jag kan inte skriva när folk hänger över mig som min syster för sty i kvarten. Får totalt black-out och vet inte vad jag ska skriva och nu har hon gått igen och jag vet inte vad jag ska skriva. Hmpf.. Dessutom har jag lyckats radera hela texten tre gånger nu och börjr bli förbannad.

Men nu ska jag in på TV4as hemsida och kolla på Idol-klippen.
Förresten, han som sjöng Hej Hej Monica igår... Det är en kompis pojkvän. HAHA FY FAN VAD PINSAMT! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: