I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Russindisco!

Kategori:

Håller på att välja kläder just nu. Att jag aldrig kan bestämma mig vad jag ska ha på mig ? Ska det vara så svårt med min garderob menar jag? Sen är jag sån som inte kan ha samma sak på mig två dagar i rad, det säger emot alltihopa. Snuskigt och fantasilöst enligt mig. Hur som helst, om en timma ungefär så ska vi ivägt ill Hammar av alla ställen på jorden och fira pappas kusin Rolf! Ska nog blir kul det med även om majoriteten kommer vara över 30 och aspackade innan klockan slår 22.00 ikväll. Men det är rätt kul om man tänker efter, min pappa är lite mysko när han e full.. och resten av de andra med för den delen men men!

Måste även hjälpa till lite me en sång de ska sjunga för Rolf. Eftersom att jag är en höjdare på att skriva texter när de gäller sån "musik" ber de mig om hjälp.. en timma innan vi ska åka och jag har FORTFARANDE inte valt kläder, sminkat mig eller liknande.

För övrigt gick det bra på jobbet idag om det är intressant. Hade en kille där som hade aneroxia och tvångstankar om att smör, ost (mejeriprodukter i huvudtaget), mjöl, socker osv var farligt så vi sa bara; nej det är inget sånt där i... Lätt lurad jävel!

Åter till kläderna!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men snälla, vad är det för fel att ha på sig samma kläder 2 dagar i rad, okej om det är 3 dagar men 2. snuskigt&fantasilöst? herregud......

    2008-10-17 | 22:44:47

Kommentera inlägget här: