I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Måndag

Kategori:

Hua. Har mått jätte illa sen Gröna Lund, jag lovar att det har med den dära Fish&Chips att göra!, och missade skolan idag pga det. Vill inte och har verkligen inte tid att vara sjuk när vi har så pass mycket på gång i skolan och jag orkar inte komma efter! Men jag gör nog mer nytta hemma och gör läxorna än sitta i skolan och ha döds ont i huvet och inte kunna koncentrera sig och dessutom så känns det fortfarande som om jag ska spy vilken sekund som helst. Speciellt nu när jag precis har ätit med. Usch...

Men jag måste göra klart samhällen idag och skriva klart svenska recensionen för de ska vara inlämnade imorgon. Sen måste jag dessutom lägga ner ett kol på kartorna eftersom att vi ska ha genomgång på onsdag om hur vi ska lägga upp provet. Det ska nog lösa sig. Har hela natten... jag menar såklart kvällen, på mig att klara av allt det hära.¨

Ja.. sen har jag ju migrän med. Jippie....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: