I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kumla marknad

Kategori:

Seg seg dag idag. Mamma och Billy åkte till Polen idag (glöm inte att köpa hundratals snygga skor till mig!) men hoppas att de har superskoj! Det fanns faktiskt en biljett över men jag fick iaf inte åka med. Pfft...

Hur som helst så är jag snart klar me engelskan nu. God damn va snyggt mitt arbete blir alltså! ;) Sen sprang jag konditionstestet idag på gympan men ska lätt göra om det på onsdag, herregud vilken dålig kondis man har! Dags att börja träna på riktigt nu! (Nu logga söt in) och det gjorde inte saken bättre att det var marknad idag och man köpte massa godis. Fast jag köpte bara en rem och sen typ nötter och massa mums. Måste tamefan skärpa mig nu. Det här går inte längre... Fick en mysig pratstund med Tillan som jag inte pratat me på hur länge som helst. Gulligull :)

Förresten, grattis Oskar som fyller gammal gubbe idag (19)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: