I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jo, bad day

Kategori:

Har varit på så sjukt dåligt humör hela dagen och vill egentligen bara lägga mig och gråta och tycka synd om mig själv för fastän ingenting har hänt eller så. Jävla humörsvängningar man har alltså. Men det e klart, har inte gråtit på ett bra tag så kanske är dags nu? :p Haha. Nejmen har varit så sjukt opepp på skolan, att plugga, att planera, fixa och greja och allt jag nu ska hålla på med. Vill bara lägga mig och sova en vecka och slippa allt. Så nej, det är inte rätt dag att reta upp mig för det kommer sluta med att jag blir skitförbannad på allt och alla och sen sätter mig och surar och gråter nånstans och det orkar jag inte! Men ska väl göra klart engelskan nu, försöka mig på det igen. Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: