I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Infokväll

Kategori:

Hade italienska prov idag och jag missade såklart att skrvia med hjälpverbet "avere" så fick hälften så mycket poäng än vad jag egentligen skulle ha. Så töntigt för jag kan ju det! Men jag fick G iaf och det är huvudsaken även om jag vet att jag kan bättre. Fick dessutom veta om att jag måste tenta av Webbdesignen som jag fick lucka på förra terminen för jag missade de sista provet för jag var sjuk som vanligt. Eftersom jag hade lucka skulle jag vara tvungen att betala 500kr för att tenta av det men jag snackade med Kjell så han fixade så jag kunde göra de hos honom så sätter han G. Det löste sig ju fort.

Förövrigt så var det infokväll idag i skolan och våran klass som e pengaberoende stod såklart och sålde fika. Trodde inte det skulle gå så bra eftersom att de gick lite halvdant förra veckan men sålde för dubbelt så mycket som de gjorde! De gillade visst våra kakor! ^^

Imorgon och på fredag är det studiedag så det blir att plugga röven av mig! :D
Sen ska de tapetsera de dagarna med, wi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: