I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hurtiga!

Kategori:

Joda, mamma jag och syrran var super hurtiga idag och tog en spring tur in till Kumla stad. Vi behöver lära oss att gå dit från oss för vi går bara vilse hela tiden! (Speciellt jag). Men det kändes att man inte tränat på ett tag, pinsamt att flåsa så mycket! Det innebär att jag måste ta tag i det dära med träning, ut varje dag är ju en bra början sen ska jag skaffa nytt kort på gymmet och i simhallen. Simma kan jag ju alltid utan att det gör ont i ryggen i alla fall. Vi hittade in till Kumla förresten, efter en halvtimma ungefär. Haha

Men annars så har jag bara pluggat till Italienska provet som är imorgonbitti, det första vi gör på morgonen. Jippie...
Så jag ska läsa lite till nu sen ska jag sova för jag e dödstrött. Trotts min lilla powernap! Verkade inte fungera på mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: