I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Franska prov

Kategori:

Nja vad ska man säga om det? Hoppas innerligt att jag får ett G iaf, och isf blir det fest! Haha! Nejmen ett IG till sitter inte så bra just nu. Var försvann kämpar glöden? Men jag ska nog klara mig i livet i alla fall. Förhoppningsvis i Frankrike med om jag nu flyttar dit nästa år!

Och dator hakade upp sig och jag kom inte in på bloggen så det här har legat i utkast nu men skulle vara publicerat för ungefär 4 timmar sen! Hahah.

Men jag har lyckats somna och nu e jag pigg as hell och äter pepparkaka! Fortsätta med engelskan med, det är ett måste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: