I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Engelska

Kategori:

Försöker att renskriva allting som jag har tagit fram om Jude Law men jag är så otroligt lat när det gäller att jobba i skolan så jag skulle nog få mer gjort om jag gick hem och satte mig istället. Snart är det mat och det är pannkakor som står på dagens meny. Mjauu va gott! Sen när jag kommer hem ska jag baka silviakaka. För er som aldrig smaka, gör det! Finns inte godare. Har man väl börjat äta kan man inte sluta ! Nu lät jag som värsta kakmonster, haha det har jag ärft från pappa. På tal om honom så kan jag meddela att jag inte har träffat honom på över 13 dagar. Lite sorligt men han kommer hem till oss idag och sover kvar oså. :) Saknar lilla pappsen!

Men nu ska jag fortsätta äta.. plugga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: