I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Diskmedelsmak?

Kategori:

Var och köpte godis i fredags inne på Konsum. De har faktiskt godast lösgodis och det kostade bara 49kr/kg för en gångsskull och jag var tvungen att köpa även fast jag bara kan äta tre bitar innan jag mår illa. Hur som helst, sen senare på kvällen så satt vi ju och kolla på tv och jag åt lite och tog en godis som smakade tvål. Super äckligt och jag var absolut inte beredd på det. Mamma tog en godis ur min påse med och sa att det faktiskt smakade tvål/diskmedel. Så jag la ifrån mig påsen sen idag (söndag) när jag öppnad påsen igen stank det diskmedel. Då kom mamma fram till att de måste ju ha tvättat ur de dära lådorna godiset ligger i och inte sköljt ur ordentligt.. Som om jag skulle börja tycka om godis mer för det... Euww.. Ska till konsum imorgon och kräva tillbaka pengarna eller nytt godis eller liknande. Så sa det ju inte vara:o

Kommentarer


Kommentera inlägget här: