I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Blond..

Kategori:

Joda, idag ska jag återgå till mitt "egentliga" utseende och bli blond igen. Köpte hem färg idag så får hoppas att det inte går åt helvete eftersom att vi ska till Sthlm över helgen och parta! :D
Emma sover kvar hos mig inatt medans Hanna sover hemma hos Philip och går på i Örebro istället. Missa inte bussen nu bara! Så Emma får hjälpa mig med läxor och färga håret. Ska nämnligen försöka göra klart så mycket som möjligt på samhällen med start så fort jag skrivit klart det här inlägget. Sen måste jag skriva en film recension med på Tartuffe men jag vet inte hur eller vad jag ska skriva. Så brukar det inte vara, går hur lätt som helst annars men nu står det helt stilla. Men men, dagen i sig har varit toppen. Började med sovmorgon, kom visserligen en kvart försent eftersom tåget var försenat. Sen kollade jag på Tartuffe lite igen och försökte påbörja recensionen, sen var de engelska och då var det att börja klippa och klistra ihop mitt lilla arbete om Jude Law, grrr... ;) Sen var de lunch och företagsekonomi. Det är egentligen i 90 minuter vi ska ha lektionen men eftersom att våran lärare glömde att vi flyttat på lektionen blev det bara i 60 minuter. Haha! Inte helt fel.

Men nu ska jag fixa klart samhällen ,försöka iaf!;) Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: