I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Bad day? or not..

Kategori:

Visserligen började dagen rätt surt med att jag missade bussen och det var inte mitt fel! Jag gick tio över som jag brukar och bussen fick för sig att gå kvar över 7 idag istället för 20 över som den egentligen ska så jag missade den håååårrrttt! Men dagen i sig har varit bra och jag kom på hur otroligt trött jag är på matte! Sen hade vi geografiprov med och jag blandade ihop några länder men det är inte så viktigt. Vg får jag ju iaf, ganska säker på det. Hahah.

Jag och Katta drog in till Örebro och luktade på parfymer och köpte nagellack. Och nu sitter jag här hemma och ska alldeles strax göra klart engelskan för imorgon ska vi vara klara. Hoppas innerligt att föredraget är längre än 5 minuter nu!

Nu blire plättar och glass :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: