I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Alicia Moore

Kategori:

Visst är der så hon heter? Annars mer känd som P!nk och en störtskön rockbrud! Henne skulle jag inte tacka nej att ha i min telefon lista! Hur som helst var det väl inte jag skulle skriva om. När jag såg den här videon kom jag på att det har varit mycket diskussioner om hennes och Careys seperation. Carey tror djupt och innerligt att de kommer bli tillsammans igen, de har ju trotts allt varit gifta i 4 år medans Alicia sågar ner ett träd i sin video där det är ett hjärta inristat med Carey och Alicia i det.. Hmm.. Vad ska man säga? Jag tror att de kommer att bli tillsammans igen. Sen om det är imorgon eller om ett år vet man inte men jag känner på mig att det kommer bli så bara. Det är ju så otroligt söta tillsammans. Eller vad säger ni? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: