I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

6-15

Kategori:

Uppe 5 imorse. Kallt som satan var det så helst skulle man vilja ligga kvar och mysa i varma sängen men nej. Söta kissen Shimano kom inte och skrek lite sen var jag uppe. På med kläder, smink, packa lite och sen be pappa om skjuts. Hela EN(!) grad var det ute så jag packade på mig tjocktröja, skinnjackan, halsduk och vantar. Jessica kom precis efter oss och den galningen åkte moppe, i KJOL! Och jag satt i bilen fullt påklädd. Hon kär ju ha frysit! Men frukosten gick bra. 45 personer är en barnlek om man e två. Sen var det ankomstkaffe, konferanssalen skulle städas och göras iodning, lunch, afternoon tea och seeen var klockan helt plötsligt 15.00 och vi var klara. hem och la mig och vaknade inte förens för en kvart sen. Så nu blire plugg.. Kul va? Hmm....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: