I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

VG+ MVG-

Kategori:

Hade engelska föredraget om Jude Law idag och det gick superbra! Jag som för de mesta inte blir det minsta nervös gick upp och var klar på ett par minuter med några små fel. Förvänta er inte att jag ska klara det när det är tre "th" ljud efter varandra, det är givet att man ska blanda ihop allt!

Men alla sa att jag var as bra och att det var ett lätt MVG så med ännu större självförtroende gick jag sen till Lotta i slutet av lektionen och frågade vad jag skulle få för betyg. Lotta sa bara bra saker som; Du var inte det minsta nervös, ditt engelskauttal är jätte bra, du går ut i publiken och får alla att lyssna och sakerna du pratar om låta jätte intressant. Så du får VG+MVG-! Super duktigt är du!

Ehh.. VA?! Hörde jag fel eller var det inte ett tvärsäkert MVG som jag skulle få? Lika chockade blev mina vänner och resten av klassen med. Men tack för att ni andra tyckte om det iaf, och jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig. Får ta ett snack me Lotta på måndag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: