I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tårta

Kategori:

Blää.. Nu är man så där mätt som man bara kan vara när man ätit för mycket skräpmat. Jag känner väl av det extra mycket eftersom att jag annars håller mig ifrån sån mat men får inte smita undan när syrran fyller år och väljer mat. Det blev (såklart) friterad potatis, kyckligspett med jordnötsås, bearnaise till middag och kokostårta och brownies till efterrätt. Sen igår så åt vi ju kladdkaka och kokosbollar med eftersom att det var då hon fyllde år. Bläsch... nu ska jag vara utan sånt fram till jul! Deal med mig själv, dags för nyttigheter nu!

festa i helgen eller? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: