I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Radio

Kategori:



Ja Medie-kåta familjen är vi! (Syftar nu inte på att kusin Adde är producent och morfar varit det!)
Kan inte ens räkna upp hur många gånger jag varit med i tidningen. Mitt-I-Haninge, NA, Metro och nån annan Sthlms tidning är de som jag varit med i tror jag. Sen har jag varit med i radio en gång och var med på UR på tv i programmet OM BARN som typ alla såg. Även efter ett år kom de ; Åh jag såg dig på tv igår!

Hur som helst var det inte det jag skulle berätta utan imorse så blev min mamma intervjuad av SR Örebro. De (hon) åker runt hos olika människor i Närke och äter frukost och pratar lite med dom och vad de håller på med. Så mamma blev dagens gäst och hon skickade vidare SR till Suzanne Ring så nästa gång blir de massa skratt i radion!
7.30 på SR- Örebro på tisdagar. Sen kan man även in på deras hemsida och lyssna. :)

Men nu blir det sova. Imorgon leta fram nr till skolorna jag kan tänka mig börja i nästa år.

X X

Kommentarer


Kommentera inlägget här: