I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nu är det slut!

Kategori:

På allt plugg! I alla fall fram tills efter sommarlovet.

Var uppe och snacka med syo idag med mamma och vi kom fram till att jag kan hoppa av och sen söka till en skola i Örebro med ekonomi eller spårk inriktning vilket jag tycker låter super bra. Men under tiden så kommer jag att vara skriven på IV (låter hur hemskt som helst) på praktik eftersom att jag drar ut och jobbar nu. Just nu så lutar det även åt att jag flyttar till England, ska prata lite mer med familjen bara! Skulle vara så sjukt kul! :D

Hur som helst, livet leker just nu. Lite segt att sitta hemma bara men igår så var Emma hos mig och vi kolla på Batman the dark knight och somnade ifrån den. Förlåt att du fick vara ensam imorse men vi hade ju tid hos syo vilket jag glömt bort! ^^ Men du får självklart sova kvar fler nätter, lättare att ta sig till skolan och träningar ju! :)

Just nu regnar det, Frillan sitter och gnäller för hon vill ha mat och alla andra är iväg på nånting i Conventum.
Sabla typiskt-Sverige-höst-och-vinter-väder vi ska ha då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: