I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

När jag blir stor..

Kategori:

Sitter och beundrar min kusin Adde Granberg. Egentligen Andreas men han det finns ingen som till talar honom vid det namnet så han har bytt till Adde. Hur som helst, han har ett underbart hus ute på Saltsjö baden med sin flickvän Karro och deras lilla bebis Gustav. Han bor granne med en av bröderna Bronett som han även är bästa vän med. Han jobbar som TV producent på SVT och producerade OS-studion nu i sommras. Dessutom så ska han även vara med och hjälpa till att producera Champions Leauge, how cool isn't that?! :D En av Sveriges bästa producenter är han utnämnd till. Såg nu senast i hans facebook att han faktiskt umgås med Peter Siepen med. My good, hans liv är om ett par år mitt! Haha.

Nejmen jag funderade ju faktiskt på gå media eftersom att jag tycker det är sjukt kul att hålla på med bilder, filma osv. Både morfar och Adde är ju trotts allt producenter. Men det blev europa ekonom pga språken eftersom att jag vill dra utomlands sen och jobba.

Jag och mamma kom häromdagen sen att jag självklart så fort jag fyllt 18 år ska öppna eget företag. Vi har planerat allt så nu återstår det bara att fylla år vilket blir om ett år, 2 månader och 1 dag. Sjukt segt men ändå inte så superlångt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: