I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Modevisning

Kategori:

Efter skolan idag så drog jag och vännerna mina in till Örebro för att gå på modevisningen i Virgiska. Det var frisörerna som hade fått i uppdrag att göra en modevisning för alla stilar som varit från 1900 och fram till 2000. Så underbart kul och showigt var det! Alla modeller ställde upp och dansade på scenen och bjöd till för att det skulle bli lite spexigare än att bara gå fram och tillbaka. Ellen, Elin, Isak och Sara som jag känner var med så då blev det såklart ännu roligare!

Efter det så tog jag bussen till Askersund (var superlänge sen jag åkte med den bussen) för jag skulle hem till tvillingarna Einarsson på Aloevera party. Dvs att man sitter och får höra om massa produkter, testa dom och sen ev. kanske köpa något? Visserligen är det svindyrt men det håller ju länge och är mycket bättre än andra skit produkter. Mamma och jag köpte iaf en läppstiftpenna, deo och tvål. Sen vann vi en dagkräm till min stora lycka! :D Hade jag haft pengar hade jag köpt en foundation med men eftersom att jag ska ha ett eget Aloevera party i november så kommer jag att få två produkter gratis. Mohaha! :D

Men nu ska jag duscha och sen sova, är så läskigt trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: