I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Måndag igen

Kategori:

Så börjar yttligare en vecka.
Hittills har jag lyckats planera fram ett möte imorgon hos SYO-Håkan och resan till Belgien på torsdag.
Nästa vecka på tisdag förresten så ska mamma vara med på radio, då får ni lyssna! ;)

Hur som helst kom jag precis ut från duschen, sitter och funderar vad jag ska göra av mitt liv och ska nog snart fortsätta att läsa Mr TOURETTES och Jag av Pelle Sandstrak. Härligt och hemsk är den, verkligen värd att läsa.

Mamma och jag ska till Håkan imorgon som sagt och prata om hur jag ska göra med skolan. Ev. kanske jag kan börja i en klass i Örebro så jag slipper Allé helt? Eller så får jag kanske tenta av de ämnena jag läser nu? Eller börja om tvåan (inte så intressant), eller så skiter jag i allting, drar utomlands och fortsätter skolan där istället. Får jobba ihop lite pengar typ och tigga av kära mor- och farföräldrarna så jag kommer in på nåt vettigt där.

Nej, åter till boken.
Jag ska förresten aldrig mer i hela mitt liv äta pizza, blä!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: