I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kroppsspråk

Kategori:

Citat:

Emma Einarsson till mig: Man ser i dina ögon när någonting är fel eller har hänt.

Mamma i tele om mig: Hon blir så ledsen i själen.

Jag själv: En gång trodde jag på ett bättre liv, jag tog dagen som den kom, välkomnade den med ett leende och kallades livsnjutare. Vad är jag idag? Från livsnjutare till ingenting över en natt är ganska bra jobbat. Åt helvete med allt.



Ögonen har svidit hela dagen, även om jag fått prata om det vill jag bara fortsätta att gråta och ingen förstår mig tyvärr. Just nu vill jag bara slippa allt, åka tillbaka till Sthlm och reda ut mitt liv.

Nu ska jag kolla på film, gråta, tycka synd om mig själv sen sova bort hela morgondagen och hoppas att livet faktiskt är värt en chans.


Så här efteråt när man ser själv vad man har skrivit så känner man sig ganska patetiskt. Men vadå då, allt jag gör ändå blir fel, alla säger emot, tycker illa om mig.

Kommentarer

  • stefan säger:

    ja sa ju ; EYY GRRRRRRRRLLLLLL !!!!! de LÖSER sig!!

    :D:D:D

    2008-10-14 | 22:17:38
    Bloggadress: http://datastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: