I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Härliga helger!

Kategori:

Låg och sov till kl. 11 i lördags, drog ut på det riktigt länge bara för att jag kunde det! Försökte att leta fest eftersom att dit vi skulle han ställde in allting. Sen drog sig massa ur och ville inte, hade inte tid och all sjöns ursäkter så. jo... det är som vanligt! Varför ska det vara så svårt att gå efter planerna?

Men det löste sig iaf, stressa till bussen tids-optimist jag är och drog in till stan. Väntade med Katta på Linda, Henke och Peter och skulle på tivoli. Hann vara där i en timma sen tappade Katta sin mobil och tivolit stängde tre timmar tidigare. Så sura blev vi och vi hittade inte Kattas mobil så hon har ingen för tillfället. Då åkte vi till Tim och rökte vattenpipa, drack och dansade till Stampa med Leroy! Haha , vi skulle spelat in de vafan! Sen skulle vi ta ner brandvarnare för att den inte skulle gå igång när vi tände kolen och så säger Tim; Test-knappen fungerar inte, trycker på knappen och den börjar att pipa såklart. Fick inte av den förens efter en kvart ungefär! Gömde den under en kudde^^

Vid tre tiden så åkte jag och Katta med Ville och Mange hem till dom och sov kvar där. Idag så har vi spelat Nintendo Wii Sports hela dagen, dom var alldels för duktiga för mig! :O

Men tack, mer såna kvällar! Nästa fredag blir det tjejkväll hos mig! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: